Durant aquests dies no hem pogut quedar, per tant, hem tingut que repartir-nos la feina que bàsicament és reunir tota la informació possible que més endevant ja anirem distribuint.
-Primer de tot ens hem llegit el decret de la normativa dels desfibril·ladors i n'hem fet un resum.
-També hem buscat informació sobre els desfibril·ladors: quins tipus hi ha, quin és el seu cost aproximat, com funciona, i a quins llocs se'n troben actualment.
-I hem trobat la formació que han de rebre les persones que faran servir un desfibril·lador: quina durada té, quin material ha fet servir, i a qui va destinat aquest curset
I com que ara ja hem trobat aquesta informació, més endevant prepararem una entrevista per fer-li a un encarregat d'un gimàs, poliesportiu o qualsevol altre establiment en què hi hagi un desfibril·lador.
-Hem trobat notícies i les hem anat resumint.
I per la pròxima setmana:
-Buscarem informació sobre el cor i les malalties coronàries i saber què és una parada càrdio-respiratòria, per fer una petita introducció al nostre treball.
A part de que hem buscat informació, hem tingut alguns problemes alhora de poder visualitzar la informació entre nosaltres.
I ja ens hem instal·lat el google notifier.
diumenge, 13 de desembre del 2009
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
UN OBJECTIU MÉS!
ResponEliminaLa MªGràcia ha dit que estaria bé saber quines són les marques de desfibril·ladors més conegudes i cercarem per internet, o bé anirem al cap a preguntar-ho.
Molt bé, bona feina.
ResponEliminaEsteu centrats en el que toca ara: cercar informació.
No vol dir que tota hagi d'anar a parar al vostre treball escrit! Per exemple: heu de saber molt bé què és una parada per tenir clar com funciona l'aparell, però no caldrà que ho expliqueu en el treball.
Eloi, no costa gens afegir la teva idea al mateix post que ha fet la Jasmin, si convé amb una trucada prèvia. Queda millor que en un comentari. Sou un equip, oi?
Pel que fa a anar al CAP a preguntar per marques d'aparells... Vols dir que no tenen altra feina? No molesteu els professionals amb coses que podeu trobar a la web. Si és que convé saber quina marca usen ells (?!) s'espera com a objectiu secundari d'una consulta/visita que sí que tingui interès i necessitat.