dimarts, 16 de febrer del 2010

16/2/2010

Aquesta setmana hem aclarat l'índex del treball. Per poder organitzar bé la informacó i ja poder-nos encarar de cara el treball.



TÍTOL
Anàlisi de la conveniencia d'instal·lar un DEA a l'IES montsoriu.

1-Índex

2-Intro

3-Cos del treball
3.1 funcionament cor (info) (un paragraf:quan es útil el desfibril·lador en les parades del cor )
3.2 narrativa
3.3 què és (efectes DEA)
3.4 motius favor i contra (aquesta escola o exterior)
3.5 Projecte
(3.6 pràctica : temps de reacció del cap a l'IES, procès, simulació ----->per recolsar els motius)
3.7 resultats
4-Annex

Aquest era la primera planificació d'apartats pel treball. Però a estat necessari fer una reorganització:

REORGANITZACIÓ

- Estat de la qüestió (és la justificació perquè fem el nostre treball i explicar com s'ha familiaritzat el DEA als altres països):
· no hi ha prou informacio sobre els DEA.
· com està l'entorn (on hi ha i on no hi ha?) (Als països veïns hi ha més?) -----> explicar on hi ha, de més extens a més oncret, fins arribar a Arbúcies i l'IES.)
· hi ha intencions d'implantar un DEA? Hi ha un projecte?
· buscar onsells d'experts per demostrar, i fer l'estudi al nostre abas( analisi) de si seria convenient aplicar un DEA al centre.


- Fonaments teòrics:
· normtiva i informes.
· DEA (tot sobre l'aparell-----> preus, marques, funcionament, què és?)

-Anàlisi:
· entorn inmediat de l'IES.
· punts a favor i en contra.
· conclusions
· formació (encarregat de l'ús)
· opinió personal
· bibliografia
·resultats (companyia, preus, telefons, empreses, formació...)





PRÒXIM POST

- fer un clendari, planificar-----> (dates de coses per redactar i acabar)
- preparar coses que tenim que fer
· a qui entrevistem i quan
· analitzar primers auxilis de la casa (situació, protocol primers auxilis) ----> preguntar als concerges
(qui el botiquin, la farmaciola, qui desideix si s'aten aquí o al cap, si saben que és un DEA,(fer com una conversa, fer llista coses que volem saber))
· prepara entrevistes aquí ----> Edmon(ajuntament), infermera escola, Roser (riscos laboorals----> que consisteix, qui controla ...) .
· repartir feina i implicarnos tots.
- fer un clendari, planificar-----> (dates de coses per redactar i acabar)
- preparar coses que tenim que fer
· a qui entrevistem i quan
· analitzar primers auxilis de la casa (situació, protocol primers auxilis) ----> preguntar als concerges
(qui el botiquin, la farmaciola, qui desideix si s'aten aquí o al cap, si saben que és un DEA,(fer com una conversa, fer llista coses que volem saber))
· prepara entrevistes aquí ----> Edmon(ajuntament), infermera escola, Roser (riscos laboorals----> que consisteix, qui controla ...) .
· repartir feina i implicarnos tots.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada